עו"ד נתי גלעד

עו"ד נתי גלעד הצטרפה למשרד ומנהלת המחלקה המשפטית בשנת 2018

לפני הצטרפותה עבדה נתי כ- 12 שנה במשרד גולדפרב זליגמן ושות' וסיימה כעורכת דין בכירה. נתי צברה ידע מקצועי וניסיון רב, ניהלה וליוותה עסקאות נדל"ן מורכבות בהיקפים גדולים ובכלל זה עסקאות למכירה ולרכישה של מקרקעין (מגרשים, מבנים, נכסים מניבים וכיו"ב), ובליווי פרויקטי נדל"ן על שלל היבטיהם, החל משלב רכישת הקרקע וניהול מו"מ, דרך ליווי הליך מכירת הנכסים (דירות, שטחי מסחר, משרדים וכיו"ב) וכלה בייזום ותכנון הפרויקט, לרבות ניהול כלל ההתקשרויות עם ספקים, יועצים, קבלני ביצוע, השכרתם/מכירתם וכיו"ב.

כמו כן צברה נתי ניסיון רב בניהול וליווי משפטי של עשרות פרויקטי נדל"ן מורכבים, בדגש על פרויקטים בתחום המגורים, המסחר, קבוצות רכישה, ליווי בנקאי הן מטעם מוסדות פיננסים, גורמים חוץ בנקאיים ובנקים. כמו כן, ייצגה הן יזמים והן דיירים בתחום ההתחדשות העירונית ואף לאחרונה מלווה יחד עם "מינהלת מפתח" הנותנת מענה מלא לדיירים המעוניינים בביצוע תמ"א 38, המינהלת יחד עם יועציה, מובילה את הפרויקט בתיאום מלא עם נציגות הדיירים, החל משלב ההתארגנות והתכנון, דרך שלבי הבניה, ועד לסיום הפרויקט ומסירת הדירות (קבלת מפתח) .

נתי מובילה את העסקאות בבקיאות ומעורבות בכלל הפרטים בעסקה– החל מהתוכניות הראשוניות, דרך המשא ומתן, החוזים השונים (חוזי מכר, הסכמי יועצים וכו') וכלה ברישום הזכויות.

ניסיונה, מומחיותה, והבנתה העסקית הייחודית, מאפשרים לה לטפל בעסקאות נדל"ן מורכבות במיוחד, בהן נדרשת, בין היתר, חשיבה משפטית ועסקית "מחוץ לקופסה".

נתי רכשה את הכשרתה המשפטית במרכז הבינתחומי, הרצליה, והיא בוגרת לימודי משפטים תואר ראשון (LL.B) כמצטיינת דיקן וכן תואר במנהל עסקים B.A אותו סיימה בהצטיינות.

חברה בלשכת עורכי הדין משנת 2006

נתי